dimarts, 22 de març del 2016

El Donyet a la falla Guinovart d'Algemesí.

 






Vaig actuar a Algemesí, el meu poble. Més concretament a la Falla Parc Bernat Guinovart.
Un bolo especial. Doncs hi havia molta familia esperant veurem en acció.
Vaig obrir les maletes i començarem a explicar els contes, després em vaig adonar que havia actuat davant de gent que em coneix des de xicotet, davant d'amics de l'escola, de l'institut, de la familia (pares, avis, tiets, cosins...), de gent amb qui vaig compartit gamberrades de joventut i que ja no ens veiem... I més gent diferent, tots del meu poble.

I penso, què deuen pensar?

Sempre actuo a diferents llocs, pero a casa... Es una sensació moooolt diferent. Es com dir "si, aixi es com em guanyo la vida, i aixi sóc feliç".










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

ALIMENTA ELS SOMNIS