dimarts, 15 de juliol del 2014

Festa final de curs Llar d'infants El Miracle










Aquest curs escolar ha estat una experiència molt gratificant per al Donyet, un somni ha anat agafant forma i força...
Molts col·legis i llars d’infants han gaudit de les màgiques maletes dels meus contes, he estat on the route, amb el cotxe carregat, baguls i maletes, arbres, titelles... tot preparat per viatjar d’aquí fins al País Valencià, terra que me va vore nàixer i créixer. Aquest tour el recordaré per moltes anècdotes, per petites i grans vivències, sensacions que m’han omplert dia rere dia... i entre aquestes sensacions sempre portaré a la memòria una escoleta de Tarragona, una escoleta ni gran ni petita, una escoleta que es troba en un enclavament màgic, al costat de l’Amfiteatre Romà de Tarragona.
Aquesta escola és la Llar d’Infants Municipal El Miracle. Encara recordo el primer dia que la vaig visitar, estaven de reunió d’equip i m’esperaven per parlar d’un contacontes, programar data i horari, etc.. des del primer moment vaig percebre que a aquella llar d’infants es respirava molt bon rotllo, tot eren i han estat somriures i amabilitat.







Tres vegades he actuat per a ells, la primera amb l’espectacle “Cada Maleta un Conte”, la segona amb el “Viatge pel Món Màgic de les Titelles de Fil”, on cada classe es va quedar una titella per cuidar-la i jugar amb ella... i finalment, aquest mes, he tingut l’honor d’animar amb els meus contes la seva festa de final de curs. Una festa a on els nens petits (i els no tant petits) varem gaudir dels contes i de les cançons, cridarem fort al drac i fins i tot ens va aparèixer en Puff!!!




A més, vaig conèixer a un avi molt especial que va fer riure a grans i petits, i que em va fer passar una estona inoblidable...
Des d’aquí vull donar públicament les gràcies a la Susanna, la Laia, la Mercè, la Coté i l’Àgueda... gràcies per obrir-me les portes de la vostra llar i gràcies per fer-me sentir un més!!! Sou un gran equip educatiu i la vostra tasca es extraordinària!!

Fins a la propera!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

ALIMENTA ELS SOMNIS