dimecres, 26 de febrer del 2014

Inés té 4 anys!!!


Com començar aquesta ressenya?
Va ser quelcom molt especial per mi i per a tots els personatges del Bosc del Donyet, la Inés feia 4 anys i el seu pare, el Ínigo feia uns quants més!!!!
I la seva mare, la Yolanda està a punt de tenir un nen!!!!
Quantes emocions juntes!!!
Us podeu imaginar la gran sort que vaig tenir d'estar com invitat especial en aquell lloc?
Per mi va ser un plaer actuar per ells, he de reconèixer que Inés sempre serà una de les meves alumnes preferides, mai podré oblidar el seu somriure ni la seva alegria!!!
Si als tres anyets ja m'ajudava amb les titelles , imagineu-se el que va fer el dia del seu aniversari.( 4 anys)
Va contar el conte de la princesa ratolina amb mi, mai he tingut una ajudanta tant bonica i tan "donyeta ".




Hi ha famílies de nens que s'han portat molt bé amb el Donyet, la Inés i els seus, son molt especials, són els padrins del drac vermell, un drac que sempre serà especial, un regal, un somni que es va fer realitat, un drac que es molt amic dels nens i en especial de la Lucía.




No tinc paraules per explicar i descriure el que vaig sentir, sols sé que vaig veure cares conegudes, alumnes que feia molts, molts anys que no havia vist i que encara parlen de mi, que bonic!!!!

Impressionant!!




Gràcies Inés, Lucía, Yolanda i Iñigo!!!!!

Estiga on estiga vos portaré al cor sempre!!!!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

ALIMENTA ELS SOMNIS