dimarts, 11 de febrer del 2014

ELS SOMNIS. 

  



Què són els somnis?

 De somnis segurament n'hi ha de tots colors i textures...de tots els tamanys i dimensions... 
a vegades em pregunto si els somnis és allò que anem perdent conforme avancem en el camí de la vida.
 Peter Pan no volia crèixer... probablement perquè no volia perdre la capacitat de somiar i somiar. 
Precisament evitava arribar a aquell moment de la vida en que la monotonia de la realitat i el dia a dia s'instal.len i ocupen la nostra ànima sense adonar-nos... jo he de confessar que encara somio. 





No m'ho pensava fins fa poc, però m'he adonat que encara puc somiar... una part de mi que creia oblidada va picar de nou la porta de la meva ànima i em va arrossegar al món dels somnis. I que vaig trobar? Paraules plenes de màgia, sons i cançons capaces d'omplir qualsevol silenci, somriures nascuts del fons del cor... i llum, molta llum en uns ulls que es perdien a l'infinit. 

Avui ja només tinc un somni:       no deixar de somiar mai més!!!!











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

ALIMENTA ELS SOMNIS