dimecres, 4 de setembre del 2013

Últims viatges del Donyet, aturada forçada, i retorn.


Aquest ha sigut un estiu ple de sorpreses, algunes més grates que altres. El MiniPop encetava les vacances amb moltes il·lusions el primer cap de setmana de Juny, una experiència inoblidable, sempre ho és. Veure l'Espai Nadó ple de gom a gom, fa que cada dia creixi més encara la passió en el que faig. 

Després per segona vegada vaig visitar a Daniela a finals de Juny, un any més destapem les maletes de la il·lusió en la seva casa, amb una família que ja la sento com a meva, moltes gràcies per tot. Juliol començava amb una col·laboració amb els companys d'Ataima, bona gent, ens ho passarem molt bé ensenyat jocs tradicional. 

El 6 de Juliol, Emili, el tercer Donyet en l'ombra m'acompanyava en un conta-contes molt especial en l'escola Bressol Baobab, lloc on vaig començar la meva etapa tarragonina, i gràcies tot sigui dit a l'AMPA. Però tot no ha de ser dolç en aquesta vida, el mateix Juliol ingressava en l'Hospital Joan XXIII per una petita intervenció en les cordes vocals que m'ha privat durant unes setmanes de contar contes fins el 10 d'agost, que els amics Anna i Pere en cridaren per a acompanyar als nens el dia del seu enllaç, cosa que vaig fer en silenci i molt de gust.

Fins ací l'estiu, ara comença una nova temporada, amb la veu a tot volum, amb més idees i projectes en ment, les titelles ompliran més espai, la música ens acompanyarà com mai, i la família dels Donyets creixerà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

ALIMENTA ELS SOMNIS